Previous
Next

חקר משפחות

טבעת קטנה מגבילה את חיינו,
ומינים רבים מסודרים כל העת בקיומם האינסופי.

יוהאן וולפגנג גתה, גבולות האנושות

חקר משפחתי – מותאם לפי הבקשות האישיות שלך!

ייחודיותו של כל אדם, היא שהופכת כל סיפור משפחתי ליוצא דופן. ייחודיות זו מחייבת אותנו לענות על משאלותיך האישיות בצורת מחקר גנאלוגי המותאם בדיוק עבורכם.

לדוגמא: האם אתם רוצים למצוא רק את הנתונים האישיים (לידה, נישואין או פטירה) של אבותיכם? האם תרצו לקבל מידע מפורט על כתובות או לאום? או אולי אתם מעוניינים ללמוד על הקריירה הצבאית שלו, על בריחה, גירוש או שבי במלחמת העולם הראשונה או השנייה?

כחוקרים מחויבים, אנו עושים כל שביכולתנו בכדי לענות על בקשותיכם למידע. עם זאת, פערים במסמכים המקוריים עלולים להוות מכשולים גם בפנינו – לדוגמה, כמה ארכיונים היסטוריים שירדו לטמיון בשל המלחמות. אבל על מכשולים ניתן להתגבר, ואנחנו ב-Family Roots נשתמש תמיד בכל המשאבים והאמצעים הזמינים, כדי לספק לכם את התשובות החשובות לכם.

מקורות המחקר שלנו הם:

ארכיונים ממלכתיים, כנסייתיים וצבאיים, כמו למשל בפנקסי הכנסיות, בתיקים אזרחיים, בכרטיסי רישום זרים או תושבים, מסמכים אזרחיים, צוואות, רשומות צבאיות, רשומות נישואין, רשומות אימוץ, רשומות מאסר, רשומות של בית משפט מחוזי או רישום מסחרי, רשימות מקרקעין ורישומים בטאבו. 

שירותים נוספים שאנו מספקים כוללים תרגום והעתקה של חומר ארכיוני. בנוסף, על פי בקשה, אנו יכולים ליצור תמלולים (עותקים) של מסמכים היסטוריים או בשפות אחרות. 

אם לא ענינו על כל שאלותיכם – פנו אלינו.


אנחנו תמיד כאן בשבילכם!

פרויקט בעבודה

משפחת וייס / בליץ
חקר משפחתי על משפחה שנספתה ו/או נעלמה במלחמת עולם השנייה. אנו חוקרים את אשר עלה בגורלם.